opgeruimd overzicht en rust bij je thuis en op het werk
tel. 06 - 48661304
info@inezhelpt.nl

Oprichter van Inez Helpt is Inez Petter. Ze is ruim ervaren in het werkveld van timemanagement, opruimcoaching en tijdsplanning. Inez kenmerkt zich door een sterk analytisch vermogen, een uitgesproken praktische werkwijze en de vaardigheid (complexe) processen te vertalen in creatieve en behapbare oplossingen voor zowel de particuliere als de zakelijke markt. Ze helpt op kleine en grote schaal overzicht en structuur aan te brengen, waardoor mensen de grip op hun werk en thuis hervinden.

Inez is academisch geschoold interieurarchitect en heeft brede expertise opgebouwd als strategie- en projectmanager. Ze is ook moeder van drie kinderen en heeft hierin geleerd efficiŽnt te werken, doortastend te zijn, prioriteiten te stellen en goed te organiseren. Deze omgeving biedt haar (dagelijks opnieuw) de mogelijkheid om liefde en ruimte te creŽren waarbinnen ieder gezinslid zichzelf kan zijn. Inez heeft veel vrijwilligerswerk gedaan en zet nog steeds regelmatig haar tijd in voor vrijwilligersprojecten of mensen die op haar pad komen.

"Inez luistert goed naar wat je wensen zijn en weet dat te vertalen in concrete aanwijzingen en tips. Ze werkt professioneel, efficiŽnt, doortastend en persoonlijk. Door met Inez te werken wordt het opruimen en plannen van je tijd beter behapbaar. Het is een investering waar we heel lang plezier aan zullen beleven!"

Inez Petter